Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Clarice
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Jordan
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Acacia
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Elena
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Holiday
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Klaus
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Arason
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Zafira
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 
Demitri
Nice too meet you~Frederik Vote_lcapNice too meet you~Frederik Voting_barNice too meet you~Frederik Vote_rcap 

 

 Nice too meet you~Frederik

Go down 
ForfatterBesked
Jasmine
Elev
Elev
Jasmine


Antal indlæg : 10
Join date : 24/03/13

Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:02 am

Sted:Hytterne
Vejr:Regn og mørkt
Omkring:Hytter,buske og ellers ikke nogen
Tid:Aften 22:45
Årstid:Efterår
På:Nice too meet you~Frederik Mila-Kunis-Nylon-Magazine-2


Jasmine gik ud i regnen selvom hun ikke havde meget tøj på havde hun det ikke koldt.Hun elskede regnen. Hun kiggede sig lidt omkring og smile lidt få sig selv. Hun syndest det var så dejligt at gå ud i regnen. Efter noget styk tid så hun en ung og faktisk lækkrer fyr ikke så langt væk fra hinde. Hun kunne lukkte at han os var en vampyr hvad hun så bare syndest var inu dejliger enlig kunne hun flirte lidt og måske have det sjovt. Så hun gik bare vide få og se om fyren ville starte at snakke med hinde ellers blev hun bare nød til og gøre det selvom hun hader når hun skal starte med og tag det første skrit ved en dreng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:07 am

P: Nice too meet you~Frederik 29zx9v4

Regn. Frederik elskede at mærke regnen mod hans ansigt. Derfor havde han ikke rigtig en trøje på, kun den sorte læderjakke. De sorte jeans, og sorte converse. Hans hår var mere mørkt på grund af regnen, og strøget tilbage. Dråberne var over hele hans overkrop. Han sukkede lavt, og åbnede øjnene. Han havde vendt ansigtet op mod himlen. Han stod på en temmelig høj sten. Mange ville sikkert tro han var en af de der smukke faldne engle som man hørte om i historierne, men faktisk var han bare en vampyr med problemer. Problemer med sine følelser.
Han lagde ikke mærke til pigen. Han havde nemlig lukket øjnene igen. Mærkede bare regndråberne mod hans ansigt... Og sin bare overkrop selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Jasmine
Elev
Elev
Jasmine


Antal indlæg : 10
Join date : 24/03/13

Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:16 am

Hun så på fyren igen.Så kiggede hun lidt mere på ham.
*Nej han er da lækkert* tænkte hun og smilte stort.
"Hey undskyld.." sag hun lidt stille men med et smil på
læberne.."Kan du hjælpe mig? Jeg er ny her på Academiet"
Det var faktisk rigtigt hun var først lige kommet her til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:21 am

Frederik stivnede ved lyden af en stemme. Han hoppede elegant ned fra stenen, og så på hende. Han lagde hovedet lidt på skrå. Han begravede hænderne i hans bukselommer.
"Selvfølgelig." Svarede han med en charmerende stemme. "Hvad skal du have hjælp med?"
Han havde aldrig set pigen før. Han så lidt undrende på hende over at hun havde så lidt tøj på... Men så igen. Han havde selv ikke meget tøj på. Et vrik med øjnebrynet, og efter at have læst hendes hjernemønster kunne han se hun var vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Jasmine
Elev
Elev
Jasmine


Antal indlæg : 10
Join date : 24/03/13

Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:31 am

Jasmine smilede til ham.
"Jamen jeg ved ikke helt om der er nogen bar hvor jeg kan drikke noget,
eller om der er noget andet sted vor man kan have det sjovt hende."
Hun elskede og drikke noget også flirte med altmuglig drenge som hun
ville møde der. Hun kunne se på hans blik at han var lidt undret over
hun ikke havde så meget tøj på.
"Jeg ved godt jeg har ikke meget tøj på men jeg elsker og følge regnen på mig*
tilføj hun så og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:35 am

En bar.. Ja, det ville satme være rart med en bar at drikke sig fuld i! Han sukkede længselsfuldt.
"Gid der var. Jeg har ingen set, og jeg har været her i over 50 år." Mumlede han, og lagde armene over kors.
Han nikkede langsomt.
"Så vi to." Han så lidt ned på sin overkrop, og trak på den ene skulder.
"Hvor længe har du så været her?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jasmine
Elev
Elev
Jasmine


Antal indlæg : 10
Join date : 24/03/13

Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:39 am

Hun sukkede lidt. Det var da bare få dårligt at der ikke var en bar her syndest hun.
"nå okay det var da nedern"
hun så på ham og bagefter os lidt på hans overkrop og smilede.
"Jeg er her 2 dage nu og intilvider syndest jeg det er ok her"
Ja det ville være bedrer vis hindes ex kæreste ikke os var her men
det kunne hun ju ikke ændre på.
"50 år? Det er godt nok lang tid"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:43 am

Følelserne var pakket ned... Men, pigen flirtede ikke. Så det gjorde han heller ikke. Hvorfor skulle han? Hvis pigen var kedelig så gad han ikke. Han overvejede kort bare at gå.
"Tjah." Han trak på den ene skulder.
Han lagde ikke mærke til at hun kiggede på hans overkrop.
"Her er også fint.. Udover lektier." Han smilede skævt.
Han så lidt på hende.
"Jah, men jeg havde intet valg." Han smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Jasmine
Elev
Elev
Jasmine


Antal indlæg : 10
Join date : 24/03/13

Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:48 am

"Ja jeg havde nu heller ikke noget valg." hun smilede lidt frækt
så gik hun lidt tætter på ham og kiggede på hans overkrop igen.
"Men har du måske en idee vor jeg kunne gå hend få og have det lidt sjovt?"
hun blinkede til ham og smilede. Ja nu ville hun flirte lidt det gjorde hun altid
ved drenge som hun syndes så ret god ud

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:50 am

Frederik hævede et øjnebryn over hendes lidt frække smil.
"Okay." Mumlede han bare, og så væk.
Han undertrykte et gab. Ja, han kedede sig. Sådan var det altid når han mødte folk der bare.. Ja, kedede ham.
"Tjo... Der er vel noget sjov ved en kantine. Det er nok det sjoveste du kan komme ved uden at bryde reglerne." Han trak på den ene skulder.
Han så stadig ikke på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jasmine
Elev
Elev
Jasmine


Antal indlæg : 10
Join date : 24/03/13

Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 9:55 am

"Wow keder jeg dig så meget?"
Hun kiggede væk og gik lidt fra ham.
"Jamen så går jeg bare og hygger mig med nogle andrer"
hun smilede lidt og gik lidt vider.
"Der er nemlig nogle lækkrer drenge her end du er!"
tilføj hun og smilede få sig selv og gik vider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitimeMan Mar 25, 2013 8:07 pm

"Alle keder mig lige nu."
Han så lidt på hende.
Frederik hævede et øjnebryn. Var det hendes trick? Seriøst.. En som Frederik ville aldrig falde for det. Han grinede lavt.
"Aha? Jamen så find da de drenge. Jeg gider heller ikke bruge tid på en pige der ikke kan finde ud af at slå op på nettet om hvor den nærmeste bar er. Har du farvet dit hår? For jeg tror altså du er blondine." Han smilede uskyldigt.
"Men hyg dig med dine drenge." Han vinkede farvel til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nice too meet you~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Nice too meet you~Frederik   Nice too meet you~Frederik Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nice too meet you~Frederik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nice to meet you... Clarice?
» Nice to meet you..you are?~Clarice
» Well ... hallo, nice to meet you ~ Clarice
» Why are you here? ~Frederik
» And you are? ~Frederik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Shadow Falls Akademi :: Elevernes hytter-
Gå til: