Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Clarice
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Jordan
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Acacia
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Elena
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Holiday
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Klaus
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Arason
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Zafira
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 
Demitri
Why are you here? ~Frederik Vote_lcapWhy are you here? ~Frederik Voting_barWhy are you here? ~Frederik Vote_rcap 

 

 Why are you here? ~Frederik

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:36 am

Sted: kirkegården.
Tid: 12:25
Vejr: roligt, med en let vind.
Omkring: enlig er da ikke nogen andrer kun hun er da
Årstid: Sommer
På:
Why are you here? ~Frederik Fbca2fbb239b6f3e72bdbe1500bd2a4a



Acacia kom gående stille på kirkegården. Hun havde nogle blomster med, ikke det helt store, men de var pæne og ville helt sikkert pynte på graven. Hun havde taget noget tøj på som passede lidt til stemningen. Ikke de vilde farver, det var hun heller ikke lige i humør til. Hun skulle besøge hendes mor, eller rettere hendes grav. Det var hendes mors fødselsdag i dag, så hun ville lige derud igen og sige et par ord. Hun vidste godt at hun ikke kunne høre hende men hun blev nød til det, det var noget hun tit gjorde efter hånden. Acacia sætte sig ned på hug foran graven da hun havde fundet den. Hun lagde blomsterne fra sig foran graven og tørede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:44 am

P: Why are you here? ~Frederik Tumblr_lh7ru9h8kO1qfo2zdo1_500

Frederik smilede skævt, og stod på en gravsten. Temmelig hensynsløs, ikke? Jo, men han var hensynsløs. Han havde armene over kors, og så rundt. Lugten af ulv bredte sig, og han rynkede på næsen. Stanken af våd ulv... Uadr.
Han hoppede ned fra gravstenen, og trak cowboyjakken tættere om sig, indtil han begravede hænderne i bukselommerne.
Med et skævt smil gik han hen imod lugten. En smuk, og ung pige stod foran en grav, og så ud til at græde. Det var varulven.
Frederik smilede lidt flabet, men blev hurtigt forvandlet til et smukt høfligt smil. Han gik hen imod pigen.
"Er de okay?" Han prøvede at få øjnekontakt.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:57 am

Acacia sad bare der og kigge på graven. Hindes mor betyd hvirklig alt få hinde. Pluslig fik hun lugten fra en vampyr. hun rullede med øjnene hun var ikke helt så vild med Vampyr siden hindes familie altid hade problemer med dem. Hun tørrede hurtigt hindes tårer væk. Pluslig høre hun stemmen fra Personen. Hun kigge op på ham og nikkede.."Ja jeg har det fint." sag hun og smilede en lille smule. Enlig syndest hun at han så ret godt ud men hun havde jo Arason hindes kæreste og ham var hun os meget lykkelig med. "Jeg troed jeg var den eneste her på Kirkegården" tilføj hun og rejste sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:12 am

Stanken var en våd vovse var sgu som et knytnæve slag lige i ansigtet. Han smilede skævt, og lænede sig lidt bagud. Han rettede sig dog op igen, og grinede lavt.
"Du lignede nu en der var ved at bryde sammen?" Han lød en anelse flabet. Han lagde hovedet lidt på skrå.
Kærester? Dem ville han ikke have nogle af. Han havde dog haft nogle forhold, men det var nærmere ren sjov. Hygge. Alene. Åh ja, man vidste nok hvad han mente ved det...
"Der tog du fejl. Jeg er her også." Han blinkede drillende til hende. "Og, hvad laver sådan en uskyldig pige som dig dog herude - alene?" Han smilede uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:20 am

"Bryde sammen? Mig?..Nej!".okay nu viste hun at han nok bare var en af de vampyr som bare spillede med pigerne og bare prøvede og ville være denn sejeste og cooleste. Det var bare soden nogen som hun overhoved ikke kunne lide.
Hun rullede igen med øjnene da hun så hans blink.*Player 100 procent gosh hvor jeg hader dem* tænkte hun bare. "Jeg er ikke en uskyldig pige og vis du ville tænkt dig lidt om så vil nok vide hvorfår jeg er her." sag hun uden og smile eller noget hun hade et meget dyster blik på sig den havde hun kun ved person som hun overhoved ikke kunne lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:23 am

Han prøvede ikke at være den sejeste, eller cooleste. Han havde bare ingen følelser. Han var tom indeni. Følte intet. Og det hele var hans forældres skyld.
"Men du græd?" Han rynkede panden lidt.
Han smilede uskyldigt, og lagde armene over kors.
"Din mor er død." Han så ned på graven, og så på hende igen. "Du er varulv, ikke sandt?" Han smilede høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:33 am

Hun nikkede."Ja..Det er hun fra 2 år siden." hun viste ikke rigtig hvorfår hun sag det med at hindes mor var død fra 2 år siden hun kunne ju bare hade sagt ja det er hun men jeg det ville hun ikke..
"Ja og du er en Vampyr.." hun kiggede på ham og smilede så en lille smule hun ville ikke komme til og virke som en lille bitch eller noget vis hun bare blev ved med og se så suer ud.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 12:09 am

Frederik nikkede langsomt. Han bed sig i underlæben. Hans forældre var selv døde, men det havde de også haft godt af. Det hele var deres skyld.
"Det gør mig ondt." Endelig ikke. På en måde skulle man være glad for ens forældre var døde. "Lever din far?" Han så spørgende på hende.
"Jeps, eller som jeg kalder det... En Vampse." Han grinede lidt. Den hårde, og flirtende facade var brudt ned. Hvorfor skulle han dog også have den oppe nu?
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 1:05 am

Hun sukkede lidt.Ja os hindes far var død men det syndest hun enlig var godt han hade altid været ond i måd hinde og behandlede hin som om hun var en dreng.
"Ja os han er død".
Hun fnisede lidt Vampse det lyd sjovt syndest hun.
"Okay Vampse.Det lyder enlig meget godt.Og det er også noget andet. end når man bare siger Vampyr." sag hun og smilede igen. Nu vor hun soden snakkede lidt med ham syndes hun enlig at han var ok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 1:08 am

Frederik nikkede alvorligt, og havde ansigtet i alvorlige folder.
"Mine forældre er også døde... Forskellen er bare at de fortjente at dø." Han smilede skævt som om han slet ikke havde sagt at hans forældre var døde. Han begravede hænderne i bukselommerne.
"Nemlig. Jeg syntes det lød lidt for alvorligt med vampyr, og mange kan jo ikke lide os... Så jeg tænkte at hvis nogen spørger hvad jeg er, så siger jeg bare 'Vampse'. " Han grinede lidt, og smilede høfligt.
Han så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 1:35 am

Acacia blev lidt overasket.Hvordan kunne en person sige soden noget om sin forældrer?.
"Hvordan kan du da sige soden noget?..Ingen har fortjent døden." hun så bare på ham og var stadigvæk overasket over det som han sag men så kom der et smil på hinde læber igen.
"Ja det har du nok rat i Vampse lyder meget cuter så tror man ikke at du er soden en af de ond Vampyr." hun ginede lidt igen og smilede så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 1:38 am

Frederik så lidt på hende.
"De har gjort mig ... Følsesløs. De behandlede mig... Ondt." Han trak på den ene skulder.
Han smilede skævt, og grinede lidt. En hæs, og charmerende latter.
"Nemlig. Eller, jeg er ... Ikke som sådan ond. Jeg er bare... Som de fleste siger, en kold skid." Han rystede lidt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:08 am

Hun nikkede til det med hans forældrer. "Det gjorde min far os hved mig!." hun sukkede lidt.
"Ja okay at være en kold skid er bedrer end og være ond" sag hun og fnisede lidt."Men få og være helt erligt jeg syndest ikke at du er en kold skid!...Ja jeg ved godt vi kender ikke hinanden så godt men få de første paar minuter syndest jeg ikke at du er det." tilføj hun så og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:13 am

Frederik smilede skævt. "Fædre kan være... Møghamrende irriterende, for at sige det pænt." Han grinede lavt.
"Jep." Han nikkede anerkendende. "Mange tak. Du virker som en flink person." Han smilede høfligt. Han så lidt rundt.
"... Kan vi gå et andet sted hen?" Han så spørgende på hende.
Han havde ingen bagtanker. Følelserne var jo fremme.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:20 am

"Ja det har du ret i Fædre er bare dum nogle gange."
Hun smilede.."Tak.." hun kiggede lidt rund omkring...hun havde en underlig følelse
ligepluslig så hun syndest at det var en god idee at de skulle gå et andet sted.
"Jaa det syndest jeg ville være meget godt." sag hun og kiggede på ham og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:24 am

Freder smilede skævt, og lagde armene over kors.
"Så lidt." Han så rundt.
Det var heldigt for hende at han ikke havde pakket følelserne sammen.
Hvis hun var virkelig heldig gjorde han det heller ikke.
"Hvor skal vi gå hen?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:31 am

Hun tænkte lidt over hvor de nu skulle gå hen."Hmm.Hvad med vis vi bare går i en af vores hytter?." sag hun og smilede lidt..
Måske tænkte han nu at de skulle lave et landet der men nej hun havde hindes kæreste.
Og måske skulle hun os lige sige det til ham.
"Men alså ikke at du tror jeg vill et eller andet med dig..Jeg har en Kæreste!." hun smilede lidt igen og så på ham.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:38 am

Frederik hævede et øjnebryn af hendes foreslag, og skulle til at sige noget om det nu var en god ide, han misforstod det nemlig lidt.
Han smilede, og åndede lettet ud da hun sagde at hun havde en kæreste.
"Jo, det kan vi godt." Han smilede høfligt. "Hvem er din kæreste? Måske kender jeg ham..." Han lagde hovedet lidt på skrå, og begyndte at gå væk fra kirkegården.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:54 am

Hun nikkede og gik sammen med ham.
"Det er arason.".sag hun og smilede stort ved tanken af ham.
"Kender du ham?." hun blev ved med og smile og kigge på ham imen de gik vider.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:02 am

Arason? Frederik smilede skævt, og nikkede til hendes spørgsmål.
"Jah, jeg kender Arason." Han så på hende.
"Jeg bor i hytte med ham, og en fyr ved navn Nathan." Han smilede høfligt.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:53 pm

Acacia smilede og kiggede på ham.
"Ok Cool" sag hun og blev bare ved med og smile.
"Fik jeg enlig fortælt dig mit navn?.."hun fnisede lidt.
"Jeg er Acacia"

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:59 pm

Frederik så lidt på hende. Han smilede skævt, og bukkede formelt da hun præsenterede sig.
"Mig en ære at møde dem, acacia." Han smilede høfligt og rettede sig op.
"Mit navn er Frederik."
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:10 pm

Hun nikkede og smilede.
"Det er os mig en ære at møde dig Frederik."
Hun smilede og gik så vider med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:15 pm

Frederik smilede høfligt, og så fremad. Han begravede hænderne i bukselommerne.
"Så... Dig og Arason? Hvordan går det med jeres forhold?" Han så spørgende på hende.
Han var skam oprigtig interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitimeFre Mar 22, 2013 5:44 am

"Jamen det er super vi har ju kendt hinanden siden vi var 14 og ja vores forhold er bare rigtig godt vi har os lige haft mänedsdag" sag hun smilende til ham og hindes smiled blev inu breder da hun taenkte pä arason..
"Hvad med dig har du et forhold?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Why are you here? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: Why are you here? ~Frederik   Why are you here? ~Frederik Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Why are you here? ~Frederik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» And you are? ~Frederik
» Let's take a swim - Frederik
» Et møde ved vandfaldet - frederik
» Nice too meet you~Frederik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Fallen, Texas :: Fallen Kirkegård-
Gå til: