Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Clarice
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Jordan
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Acacia
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Elena
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Holiday
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Klaus
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Arason
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Zafira
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 
Demitri
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_lcapWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Voting_barWho may you be honny?~Pernille - Page 2 Vote_rcap 

 

 Who may you be honny?~Pernille

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 12:33 am

"Jamen..." Hun opgav. Hun ville ikke komme med flere indvendinger.
"Ja... Måske. Ses." Hun smilede skævt.
Først så hun lidt efter ham inden hun stormede ind i hytten.

~ Næste dag ~

Med en hvid lang t-shirt, sorte joggingbukser, og uglet hår gik hun udenfor for at hente noget i kantinen. Det var tidligt på morgen, så hvad var chancen for at nogen skulle se hende?
Efter at have hentet noget smør i kantinen nærmest løb hun tilbage til hytten... Desværre ramlede hun ind i en person.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 12:42 am

På:
Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Tumblr_lh7uqdYWoN1qhnekxo1_400

Han gik rund udenfå det gjorde han altid til denne tid iser om Lørdagen.
Det var ikke mange som der var vogen til denne tid. Han gik vider uden
og kigge sig omkring vor pluslig så var en person som der løb ind i ham.
"Undskyld jeg tror det var min skyld" sag han og kiggede så på personen.
Han begynde og smile da han så at det var Pernille.
"Pernille? Jamen godmorgen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 12:45 am

Pernille fik hurtigt balancen, og så på drengen hun var ramlet ind i.
"Godmorgen Jordan." Mumlede hun, og rettede sig op.
"Nej... Det var min skyld." Hun viste ham smøren. "Jeg skulle skynde mig hen til hytten... Inden brødet bliver... Brændt." Hviskede hun genert.
Hun trippede lidt, og lagde armene om sig selv da der var noget koldt. Hun bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 12:50 am

Han nikkede..
"Nej det var min skyld men skynd du dig nu bare ind i hytten
så dit brød ikke bliver brændt!." han smilede lidt charmerende til hinde
"Vi kan ju os snakke senere."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:00 am

Hun havde lyst til at råbe han skulle stoppe med at smile så pokkers charmerende! Det gjorde hende blød i knæene. Hun nikkede bare, og skyndte sig væk. Da hun nåede hen til hytten lænede hun sig op af døren, og gled ned at sidde. Lidt efter at have spist, og ordnet håret, og taget ordentligt tøj på gik hun ud af døren igen. Denne gang for at gå en tur.
Hun fulgte stien langs hytterne.

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Tumblr_mk6ijuAbsC1rjry5jo1_500
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:03 am

Jordan var ud og gå tur men grunden til det var enlig fordi han helle tiden tænkte på Pernille. Han viste ikke hvorfår men det skulle han bare det havde han enlig aldrig gjord ved en pige får som han kun havde mød nogle timer siden.Det god nok mærkeligt syndest han..
Han gik vider også så han hinde igen og begynde og smile med det samme igen..Han gik over til hinde."Hey igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:09 am

Af en eller anden grund kredsede hendes tanker om Jordan. En dreng hun kun havde mødt to gange. Det var... Mærkeligt. Det føltes mærkeligt. Men så på en måde også rart.
Hun stivnede kort ved en der sagde noget, og hun vendte sig om mod personen. Hun smilede sødt. "Hej." Hun trippede lidt. "HVad så?" Hun så lidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:11 am

Han smilede.
"Ikke så meget"
Han så på hinde og smilede bare.
"Hvad med dig hvad laver du her?"
tilføj han og smilede charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:15 am

Pernille så lidt ned, og bed sig i underlæben. Hun nikkede langsomt.
"Går mig en tur." Hun så op på ham igen.
Hun trippede lidt, og lagde armene over kors.
"Mit brød nåede ikke at blive brændt." Hun kunne slå sig selv! Hun sukkede irriteret, og så ned.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:18 am

Han nikkede.
"Det gør jeg også..Jeg elsker og går tur."
Han smilede og grinede en lille smule over det som hun så sag.
"Jamen det var da godt det ikke blev brændt"
sag han så og smilede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:21 am

Pernille nikkede, og gned håndfladerne mod hinanden.
"Ja.. Godt." Hun så flovt ned.
Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige... Hun så lidt på asfalten.
Ja, hun havde så absolut ingen ide om hvad pokker hun skulle sige...
Hvilket fik hende til at sukke irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:23 am

Han smilte og kiggede igen kun helle tiden på hinde.
"Ville det gøre dig noget vis jeg går sammen med dig en tur?"
Han så på hinde og smilede charmerende igen.
Det gjorde han altid når det var en pige som han godt kunde lide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:25 am

Hun kunne ikke helt finde ud af om det var ubehageligt at han nærmest stirrede på hende. Hun blev ved med at se ned.. Uden rigtig at vide hvad hun skulle gøre.
"N-nej..." Stammede hun.
Hun så lidt op, og begyndte så at gå langs stien igen. Om han fulgte med eller ej, var hun usikker om. Men hun var da temmelig sikker på at han fulgte med hende.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:28 am

Han gik ved siden af hinde langs stigen.
"Nå ja du ved ju godt at der er Vampyr her og andrer væsner ikk?"
han kiggede på hinde. Ja hun ved det da godt at der findes soden noget ellers
ville hun ju ikke være her i shadow falls her var der kun soden nogen væsner.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:37 am

Pernille så bare fremad. Hun så ikke rigtig på ham i den frygt om at hun ville rødme igen.
"Jo, det ved jeg godt." Hun skar godt ansigt.
"En af vampyrerne, Frederik hedder han vidst, prøver hele tiden at forføre mig." Hun sukkede lavt, og lagde armene over kors. Hun så ned.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:44 am

Hun nikkede.
"Frederik ja ham har jeg hørt meget om han flirter med alle piger."
han så fremad og gik vider med hinde.
"Jeg er en Alf/Fe eller hvordan man nu skal sige det"
han grinede lidt han syndest at det varpinligt at han var det som han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 1:48 am

Pernille trak på den ene skulder.
"Men, når man kender til hans fortid forstår man hvorfor..." Mumlede hun svagt.
Ja, hun kendte til Frederiks fortid. Selvom de kun var venner prøvede han stadig. Hvilket bare var irriterende.
"Det er jeg også." Hun så op på ham.
Et lille smil var tilstede ved hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:06 am

"Ja det rigtig..Jeg har ikke snakket meget med ham inu men der er altid en grund hvorfår man er soden som man er."
han sukkede lidt.Han har os forandrer sig men det snakker han aldrig om.
"Hvirklig?" han så på hinde og smilte."Du er første jeg møder som der os er som mig."

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:10 am

"Han har bare haft det hårdt." Hun så kort på Jordan. "Alle har det hårdt nogle gange... Men at hans forældre torturerede ham..." Hun rystede lidt på hovedet.
"Du må ikke fortælle ham jeg har sagt at hans forældre torturerede ham. Det er ikke noget han siger til enhver." Hun så bedende op på ham.
Hun smilede lidt.
"Ja, virkelig." Hun så lidt ned. "Hvad er dine evner så?"
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:16 am

Han nikkede.
"Bare rolig jeg skal nok ikke sige noget til ham."
han smilede lidt..Hvor han da syndest at det var synd få ham
hvordan kunne ens forældrer dog gøre soden noget?..
"Jeg er Pathokine og kan Heale hvad med dig?"
han kiggede på hinde og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:29 am

Hun smilede taknemmeligt til ham.
På en måde kunne hun godt forstå Frederik... Men, så alligevel ikke.
Hvorfor fandt han bare ikke den pige han ville have, og ville elske i stedet for at søge efter andre piger, og ødelægge deres hjerter?
"Jeg kan heale, og drømmeskabning.." Svarede hun nervøst, og genert.
Hun smilede lidt, og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:40 am

"Drømmeskabning det er meget god det ville jeg os gerne have som evne."
sag han smilende og kiggede på hinde.
"Jeg syndest det er et meget cool evne at man bare kan tag andrer med i deres drømme"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:41 am

"Den kunne i hvert fald hjælpe nogen med at undgå at og bryde reglerne." mumlede hun tavst for sig selv. Hun fortrød det dog. Hun sukkede, og smilede skævt, rystede lidt på hovedet.
"Nå... Hvordan er dine karaktere?" Hun så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Jordan
Elev
Elev
Jordan


Antal indlæg : 56
Join date : 25/03/13

Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:46 am

Han smilede charmerende.
"Ja nemlig derfor er det en god evne du har."
han smilede og kiggede på hinde.
"hmm Jamen min Karaktere de er vel fint nok hvad med din?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 2:50 am

Hans kommentar til det fik hende til at rødme dybt. Hun gemte sig lidt ved at se ned og have armene over kors, og nærmest begravede ansigtet i armene.
"Jeg får gode karaktere." Svarede hun.
Hun så på ham.
"Hvorfor smiler du hele tiden charmerende?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Who may you be honny?~Pernille   Who may you be honny?~Pernille - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Who may you be honny?~Pernille
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Just a normal day, with bad weather - Pernille

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Shadow Falls Akademi :: Skoven-
Gå til: