Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Clarice
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Jordan
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Acacia
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Elena
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Holiday
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Klaus
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Arason
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Zafira
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 
Demitri
long time no see do you still hate me//Hayden // Vote_lcaplong time no see do you still hate me//Hayden // Voting_barlong time no see do you still hate me//Hayden // Vote_rcap 

 

 long time no see do you still hate me//Hayden //

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 4:50 am

S Edwards hytte
O ingen
V regn og torden uden for
Tid 23,59
P long time no see do you still hate me//Hayden // Ian-somerhalder-als-damon-169755
Edward sad i sin hytte og slappet af alle andre var jo væk han sukket og lænde sig tilbage
i sofaen imens han kastede den bold i luften *hvor når fanden komme hayden jeg er skrup sulten* tænket han også selv om han havde fåede blod få ikke så lang tid siden han sukket og kiget på uret et minute i nu mon hun havde tilgivet han var ikke sikker han sukket og kastede stadig med bolden og lukket så sine øjne i og sukket hans tøj lå dejligt og klart på ham han smilte og havde lukket øjne
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:01 am

På:
long time no see do you still hate me//Hayden // Nina+Dobrev+hot

Hayden var på vej over til Edward.Hun sukkede lidt og gik vidrer. Da hun kom til hans hytte gik hun lige sp stille ind og kiggede hvor han var. Hun så ham han havde lukkede øjne hun smilede lidt og gik stille over til ham. Så lag hun hindes hænder forand hans øjne og fnisede lidt.
"Hvem tror du jeg er?". Hun kunne rejne ud at han hviste at det er hinde men alligevel hun syndest da at det var sjovt og gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:23 am

Han mærkede nogen hænder over hans øjne og smilte så "der var du trode du stadig bare den af" sagde han flirtrnde og smilte han vente til hun tog dem væk "har du noget blod med idag" sagde han stadig drilende og flirtrnde imens han mærkde hendes hænde over hans ansigt han smilte stadig "du kan aldrig fjerne dine hænder fra mig vel"sagde han flirtrende imens han kiget i hendes håndflade han overveje virklige at kysse hendes hænder det var så fristende så han tog sig sammen og kysede hendes hånd "har du blod med var hay" sagde han drilende
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:28 am

hun fnisede lidt."Rolig nu men nej det har jeg ikke.." hun sukkede lidt.
"Nogen af de andrer så det sidste gang da jeg had noget med og sag det til en lærer så de holder øj med mig nu.." tilføj hun og fnisede igen da han kyssede hindes hånd..
"Du er alså underlig nogle gange det ved du godt Ed puss."sag hun og smilede drilende.Hun kænde Ed i meget lang tid nu og de har os været meget god venner i den tid.Okay måske har de haft deres up and downs men de blev altid venner igen og vil nok os altid være det.
Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:11 am

han grinte lidt koldt men stadig drilende "jeg ved ikke hva jeg skal sigde men sisdte var vi ikke kærste så hvorfor kalde du mig pus"sagde han drilende og flirtrnede imens han sætte sig op "skulle vi ud og jage idag eller vil du bare slappe af" sagde han flirtrnde og frækt i det han sagde det smilte han frækt til hende han havde en god følse for hende her som han havde jendt længre han smilte igen frækt og flabet
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:23 am

hun fnisede lidt."Nej vi er ikke kærester men jeg elsker og sige pus til dig."
sagd hun drilende og kiggede så på ham.
"Hmm jeg ville nu heller slappe af i dag." sag hun og blinkede frækt til ham.
Hun elskede bare og være soden.Og at vise ham at han kunne have en chance ved hinde.
Men det kunne han måske os,hvem ved.
Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:34 am

han nikket måske var det også det beste og slappe af "jaja men jeg elsker dig på en måde du aldrig kan gengælde" sagde han frækt og drilende og smilte frækt til hende "så sæt dig ned vi er alene i et godt stykke tid eller lig dig ned" sagde han og smilte frækt til hende imens han vente på hvordan hun ville reagre han elskede og lade hende tro hun havde en chance og måske havde hun også det han smilte frækt til hende og kyssede hende drilende på munden imens han smilte flabet
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:01 am

Hun kiggede lidt forviret på ham."Hvad mener du med det at du elsker mig på en møde som jeg aldrig ville gengælde?." pluslig havde hun det på en måd dårligt ikke på en dårlig måde men på en god måde. Så smilede hun drilende igen og satte sig ned og kigge på ham.Hun blev godt nok overasket at han kyssede hinde så hun skubbede ham lidt tilbage og kigge ham lige ind i øjnene."H..hvad er det du har gang i?" sag hun frækt and drilende.
Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:21 am

han smilte frækt til hende og grinte da hun skubet til ham han var lynhurtiget oppe og lagde
sig over hende med et drilende blik som også var frækt "hva jeg lave må du da selv kunne gætte" sagde han frækt og kysede hende drilende igen han smilte for sig selv i det han kysede hende igen han smilte frækt til hende "vil du eller vil du ikke" sagde han drilende og kysede hende drilende igen imens han kiget på hende med smilende øjne imens han kiget frækt på hende og smilte flabet til hende "hva vente du på"sagde han drilende
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:36 am

Hun fnisede en lille smule."Jamen du kan da ikke gør det her når vi bare er venner." sag hun frækt og drilende til ham.Hun viste ikke helt hvorfår men hun gengælde hans kyss vær gang han kyssede hinde. hun kiggede på ham og smilede drilende til ham."Måske ville jeg måske vill jeg ikke det må du selv finde ud af lille skat!" sag hun frækt og blinkede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:54 am

han grinte og begynde og tag hendes tøj på eller nærme åben det bare for at se hvordan hu reagerart han følte nemlige selv det var rigtiget han smilte frækt og kyssede hende ignem åbening og og kyssede hende op af halsen imens han smilte flabet og frækt til hende han regnde med hun selv ville sigde stop hvis det var han smilte flabet og frækt til hende og forsætte så med det han syndes hun var meget modtagende over det han smilte frækt og flirtrende til hende og forsætte "du vil hvis gerne var"sagde han flirtrende og frækt til hende og forsætte med det
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 8:04 am

Hun stønnede en lille smule da han kyssede hinde op af halsen og smilede drilende til ham.
"Det har du faktisk ret i det vil jeg megeet gerne" hun fnisede lidt og smilede så frækt til ham.
Hun tænkte overhoved ikke over at der kunne være nogen som der kunne komme ind og se dem. Og vis der var nogen som der ville se dem ville hun os være ligeglad.Hun syndes heller ikke at det var forkert eller noget hun ville det er. Hun stønede stadivæk lidt da han kyssede hinde vider på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 8:16 am

han smilte og begynde og snave med hende imens han kiget på hende og begynde med og rive hendes tøj af han smilte drilende og forsætte til de næsten var helt nøgne og sad op af hinaden han smilte flabet til hende og kyssede hende vidre på kroppen mens han stadig havde det mest af hans på han smilte flabet og frækt til hende og kysede hende vidre han syndes hun var lækker han smilte forførende til hende imens han kiget på hende flabet han træk sig tilbage og blinket frækt til hende "nu har du ikke mere tøj hay" sagde han drilende
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:56 pm

hun smilede frækt og lad ham bare gøre det han vill.
så tåg hun os næsten alt hans tøj af og smilede frækt til ham.
"Det har du heller ikkee nu Ed pus." sag hun drilende og blinkede til ham.

Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:52 am

han kiget med åben mund på hende "vemt jamen jeg bedte ikke om og
få fjernede mit tøj gjorde jeg" han kiget underliget på hende men smilte så
"nu er det din tur hvis du vil forsætte smukke" smiler drilende og flabet
kan ikke lade vær med og ha et smil
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:49 am

hun fnisede lidt.
"Jamen nu har du alså ikke noget tøj på mere."
hun smilede frækt og skubbede ham ved siden af hinde.
Hun stoed op og tog noget af hindes tøj på igen. Hun elsker bare
og drille ham med at han kunne have en chance.
Tilbage til toppen Go down
Edward.
Elev
Elev
Edward.


Antal indlæg : 12
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:00 am

han smilte og lagde hende ned og begynde og fjerne hendes tøj igen"næ nej hvis jeg ikke må ha tøj på må du ikke" svarde han flabet og rev med vilje hendes trøje i stykke mens han smilte uskyldigt "upsi mine hænder smutte" han grinte dilende til hende og kysse hendes hals og overkrop mens han smilte drilende da de begge var nøgende han kunne ikke lade vær med og grine da han så begynde og prøve på og snave hende mens " det hvisket han til hende
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:10 am

hun smilede frækt til ham.
"Ey helt ærligt Ed pus.. Det var min ynglings trøje."
hun fnisede lidt og så på ham.
"Men fordi det er dig er det okay"
hun fnisede en lille smule og nød det da han kyssede
hendes hals og overkrop og stønede lidt på grund af det..

Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





long time no see do you still hate me//Hayden // Empty
IndlægEmne: Sv: long time no see do you still hate me//Hayden //   long time no see do you still hate me//Hayden // Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
long time no see do you still hate me//Hayden //
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Long time, no see, my friend ~ Rebekah

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Shadow Falls Akademi :: Elevernes hytter-
Gå til: