Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 4 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 4 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Clarice
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Jordan
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Acacia
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Elena
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Holiday
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Klaus
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Arason
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Zafira
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 
Demitri
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_lcapI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Voting_barI'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Vote_rcap 

 

 I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 8:18 am

Kære Gæst ,
Jeg har opsøgt dig af en enkelt grund, den grund, vil jeg dog ikke give ud til alle og enhver, leoparden fortæller jo heller ikke gazellen hvor den vil ligge på lur næste gang.
Jeg vil ikke lytte til din tunges sjove lyde, men hvad stemmerne fortæller mig gemmer sig bag lydene.
Jeg er på jagt, ikke som du måske tror, men efter en at udveksle ord med.
Jeg ejer ingen forventninger til hvorledes du vil udtrykke dig og jeg blæser lige som vinden på hvor meget plads du vil bruge på det.
Det eneste ønske jeg har, er, at jeg ikke er den der starter vores udveksling, da jeg (som karakter) bare opsøger tilfældige mennesker, og jeg vil helst undgå at bestemme over dig, ved at lave din entre.
Derfor vil jeg sætte lige så meget pris på at du starter det som bliver omtalt som et emne, som hvis jeg blev overvældet af den søde smag af den røde saft.

~ Your truely beloved Nathan


Jeg skriver nu som mig bag skærmen, jeg undskylder hvis det lyder dumt, det ligger til min karakter xD
For at oversætte: Hvordan og hvor meget du skriver, er lige meget, jeg vil bare gerne have at du starter, da det passer godt til min karakter at dukke op og opsøge tilfældige. Og hvis jeg skal kunne fylde et helt start emne ud med at jeg står og bare... ja står, så bliver det kedeligt... Og jeg vil heller ikke bestemme hvordan din karakter dukker op, da jeg selv synes det er ubehageligt når folk laver ens entre for en...

Det var det! ^^


Sidst rettet af Nathan Søn Mar 31, 2013 8:35 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Holiday
Lærer
Lærer
Holiday


Antal indlæg : 21
Join date : 24/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 8:26 am

Jeg vil da gerne emne med dig, Nathan Wink Det kunne da være meget morsom med en lidt halvskør én som dig, men husk nu, jeg er lejrleder, så pas på med dine ord Razz
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 8:43 am

Kære Holiday,
Hvilken ære at måtte emne med lejrlederen, det er jo som at møde prinsen.
Jeg ville ikke sætte mine forhåbninger op, omkring hvordan jeg anvender mine tunge lyde, hvis jeg var dig. Men det er jeg jo ikke. Så det er vel egentlig ligemeget, solen sætter sig jo heller ikke i vandfaldets sko. Hvis et vandfald da har sko, det har det i hvert fald nu...

Men jeg vil være så hengiven og lade dig være om at tage den beslutning der nu skal tages, om hvor henne vi udveksler ord, og hvornår... ^^

~ Nathan
Tilbage til toppen Go down
Holiday
Lærer
Lærer
Holiday


Antal indlæg : 21
Join date : 24/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:33 am

Så er du advaret Wink
Næh, nej, du kommer med et sted! ^^
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:48 am

Holiday,

Når nu du vælger at sætte mig i en situation hvor jeg skal træffe et svært valg, vil jeg sætte mig til rette og tænke meget nøje over det, som en hver anden eftertænksom og filosofisk person ville gøre...
HA HA HA HA HA!
Jeg er ikke typen der vil tænke længe over det, man tager typisk det første og det bedste, Skoven...

I'll meet you in the forrest, I'm the one who's starring at you!

~ Nathan
Tilbage til toppen Go down
Holiday
Lærer
Lærer
Holiday


Antal indlæg : 21
Join date : 24/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 11:02 am

Det lyder da meget ... hyggeligt, Nathan, jeg laver nok emnet senere i dag eller noget, sender i hvert fald et link ind når det er Wink
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 7:30 pm

Det vil jeg se frem til, kærer leder af lejeren.


Og til dig, Gæst , husk, at jeg gerne vil udveksle ord med mere end én på samme tid, så hvis du nu også gerne vil lære mig at kende, så opsøg mig endelig her, jeg står med åbne arme og tager imod med et "velkommen"...


~ Nathan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:05 pm

Hvorfor skal jeg nu blandes ind i det?! O.O
Nathan, du vil jo gerne emne med mig! Razz
Tilbage til toppen Go down
Klaus
Lærer
Lærer
Klaus


Antal indlæg : 19
Join date : 30/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:12 pm

Jo jeg kunne da godt have lyst til at emne med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:30 pm

Pernille, lille hokus heks...
Jeg vil gerne emne med dig, men som der står højere oppe, er mit eneste krav at i denne omgang, er det ikke mig der laver, og som vi fandt ud af igår, er du stædig som et æsel og vil heller ikke lave....


Klaus, my fellow vampire..
Jeg er sikker på at vi sagtens kan finde en løsning, da vi jo er to fornuftige unge (Eller, jeg er ung) mænd.


~ Nathan
Tilbage til toppen Go down
Klaus
Lærer
Lærer
Klaus


Antal indlæg : 19
Join date : 30/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:32 pm

ja din rettelse er nok mere korrekt ^^ saa en ide til et plot? Af den ene eller anden aer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:35 pm

Skøre dig. ^^
Hvis du kan give mig noget jeg kan skrive ud fra, jamen så kan jeg godt lave, men hvis ikke... Sorry to say, men så er min kreativitet gone ^^
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:49 pm

Klaus,
Hvis vi nu forestiller os, at du er taget et sted hen for lige at tænke nogle ting igennem, eller bare har brug for fred for alle de "små møgunger" der går her... Så kunne jeg dukke op og måske begynde at irritere dig, ved at spørge om alt muligt og være en smule fatsvag, fordi jeg jo ikke er helt normal oppe i mit kære hoved...


Lille hokus heks...
Spisesalen? u kunne være kommet forsent fordi du havde lavet noget andet, og er nu den "eneste" der er der for at spise, (Hvis det da kan lade sig gøre) og så dukker jeg tilfældigvis op og begynder at snakke til dig??


~ Nathan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:51 pm

TILFÆLDIGVIS? ej xD

Hm.. lyder fint ^^'
Sender link når det er :3
Tilbage til toppen Go down
Klaus
Lærer
Lærer
Klaus


Antal indlæg : 19
Join date : 30/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 9:52 pm

Lyder jo som en fantastisk ide, skal dog advarer dig, ha har en kort lunte og roor du hans guitar myrder han dig, som sagt han har en kort lunte og et stort temperament

Saa giv mig et sted og jeg gaar straks igang
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 10:10 pm

Hokus heks,
Det lyder godt... Jeg vil se frem til at møde dig ^^


Klaus,
Jeg tænker muligvis søen?
Og det med dit temperament, det gør det meget sjovere, for jeg har ingen situations fornemmelse, eller den er så lille at man kan pakke den ind, i et smukt rødt bøge blad og ligge det på et lille punktum....


~ Nathan
Tilbage til toppen Go down
Klaus
Lærer
Lærer
Klaus


Antal indlæg : 19
Join date : 30/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeSøn Mar 31, 2013 10:12 pm

jamen lyder jo godt, saa laver jeg det der Smile
Tilbage til toppen Go down
Clarice
Elev
Elev
Clarice


Antal indlæg : 88
Join date : 18/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:34 am

Hvis du endnu søger en at skrive med, så vil jeg med glæde skrive med dig.
Tilbage til toppen Go down
Nathan
Vampyrredeleder
Vampyrredeleder
Nathan


Antal indlæg : 8
Join date : 16/03/13

I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am

Vær hilset Clarice
Jeg vil gerne undskylde for først at svare nu, men jo tak, jeg vil gerne emne med dig, men da jeg har i tankerne at svare i de andre emner først, ville det være skønt hvis du lavede..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Empty
IndlægEmne: Sv: I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says   I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Grundlæggende :: Søgning-
Gå til: