Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Clarice
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Jordan
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Acacia
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Elena
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Holiday
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Klaus
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Arason
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Zafira
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 
Demitri
Let's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_lcapLet's take a swim - Frederik - Page 2 Voting_barLet's take a swim - Frederik - Page 2 Vote_rcap 

 

 Let's take a swim - Frederik

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 10:33 pm

Ingen planer? Hm.. Han betragtede vandet lidt med en undren mine. Han rynkede panden lidt, og så roligt på hende. Han smilede skævt. Han gik hen imod sit tøj, og tog læderjakken, samt bukserne på igen. Hans hud var da blevet lidt tør. Det gjorde ham ikke så meget at gå rundt med vådt tøj. Han så hen på hende.
"Niks, ingen planer." Svarede han roligt, og begravede hænderne i læderjakkens lommer. Han trippede lidt, og så rundt. Han så på hende igen.
"Er du sulten?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Clarice
Elev
Elev
Clarice


Antal indlæg : 88
Join date : 18/03/13

Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 10:36 pm

Clarice kunne ikke lade være med at smile muntert af ham og hans opførelse for tiden. Der måtte være noget som gik ham på eller i hvert fald noget i den stil, men måske var de ikke gode nok venner endnu til at han ville dele det med hende.
"Jeg er lidt sulten"svarede hun med et smil og gik tilbage til hendes undertøj og samlede det op. Hun foldede det nogenlunde pænt sammen og tænkte at hun sagtens kunne gå tilbage til hendes hytte og finde noget tørt, da det ikke lod til at det ville blive tørt lige med det samme og hun havde ikke lige lyst til at gå rundt uden trusser hele dagen. "Er du selv sulten?" spurgte hun med et skævt smil og gik hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 10:49 pm

Frederik skævede mod sine sko, men lod dem være. Han kørte en hånd igennem håret for at få det væk fra ansigtet igen. Han sukkede svagt, og begravede igen hånden i læderjakkens lomme. Han lagde hovedet lidt på skrå, og smilede skævt samt charmerende.
"Jeg er lidt." Han trak på den ene skulder. "Kunne jeg byde på en bid mad?" Han smilede charmerende, og mærkede hvordan følelserne langsomt blev pakket ned.
Han virkede mere afslappet. Følelserne var på vej væk. Pakket i skuffe, og gemt af vejen. Det gjorde det hele meget lettere....
Tilbage til toppen Go down
Clarice
Elev
Elev
Clarice


Antal indlæg : 88
Join date : 18/03/13

Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 10:53 pm

"Det må du da meget gerne"svarede hun med et smil og kom i tanke om hendes egne små sandaler ved vandkanten, da han var svævet hen til hans sko. Hun vendte om og gik tilbage til vandkanten, hvor hun havde efterladt dem, da hun var hoppet i vandet.
"Men vi skal lige forbi min hytte, jeg skal have noget undertøj!"sagde hun højt, mens hun var ved at tage sandalerne på med ryggen til ham. Hun havde smidt undertøjet ved vandkanten, hvor vandet lige præcis rørte ved det. Men hun tog sig ikke af det, da hun alligevel havde planer om at tage noget andet på. Hun samlede det op igen og gik tilbage til ham, med et charmerende smil hvilende på de fyldige læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 11:16 pm

Frederik smilede skævt, og charmerende over hendes svar. Han fulgte hende med øjnene. Han så kort på hendes undertøj, og grinede lavt for sig selv. Han så på hende igen.
"Hm... Du kan da gå uden undertøj?" Han kunne ikke lade være. Hans stemme havde lidt en forførende tone. Han lagde uskyldigt hovedet lidt på skrå, og smilede skævt.
Han tilbød hende hans arm da hun gik hen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Clarice
Elev
Elev
Clarice


Antal indlæg : 88
Join date : 18/03/13

Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 11:20 pm

Hun tog hans arm og skubbede til ham med sin hofte. "Du vil ikke kunne holde tanken ud, om at jeg ikke har undertøj på min trold"sagde hun med et drillende og halvt flirtende smil. Selvom hun havde lovet at hun ikke ville flirte med ham, så kunne hun alligevel ikke lade helt vær med det. For han var jo god til det, og når han først kom igang med et, kunne hun ikke lade være med at give lidt igen.
Hun daskede ham med det våde undertøj og klukkede muntert af ham. Men hun havde dog tænkt sig at holde det på et stadie hvor hun kunne styre ham og samtidig holde øje med at han ikke kom til at fortryde noget af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 11:46 pm

Frederik smilede drillende til hende. Han smilede flirtende, og havde et glimt af forførelse i sine øjne. "Ikke det? Skal vi vædde?" Han grinede lavt.
Det var sjovt at flirte med hende, specielt let, og nemt at gøre det når han var følelsesløs.
Han hævede et øjnebryn da hun daskede til ham med det våde undertøj. Et drillende, og forførende smil gled om hans læber.
"Må man få souvenir?" Han så på hendes undertøj, og smilede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Clarice
Elev
Elev
Clarice


Antal indlæg : 88
Join date : 18/03/13

Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 11:53 pm

Clarice grinede muntert af ham og latteren fik mere kraft, ved hans sidste spørgsmål. "Det tror jeg ikke lige min fine ven, jeg deler ikke ud af den slags" sagde hun med latter i stemmen og et stort muntert smil. Hun fandt ikke spørgsmålet videre forførende og det var kun komisk for hende. Hun trak lidt i hans arm for at få ham til at gå med hende. Uanset hvad ville hun holde fast i at hun skulle tilbage til sin hytte, for at så noget tørt undertøj.
"Og du har sikkert nok af den slags souvenirs?" sagde hun spørgende med et drillende smil og puffede til ham med hoften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:29 pm

Frederik smilede drillende da hun begyndte at grine. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Har du da ikke hørt at det er pænt at dele undertøj?" Han grinede lavt.
Sikkert nok af den slags souvenirs? Nej! Hvad troede hun om ham?! Hmrpf... Han skævede til hende, og kneb øjnene lidt sammen.
"Nej?" Han rystede lidt på hovedet over hende. "Jeg har kun mit eget undertøj, ikke pigers."Han sukkede lavt, og smilede skævt.
"Medmindre du selvfølgelig vil lade mig tage godt af dit undertøj?" Han smilede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Clarice
Elev
Elev
Clarice


Antal indlæg : 88
Join date : 18/03/13

Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am

"Du får ikke noget af mit undertøj" sagde hun med et muntert smil og lod kort blikket flyve op mod himlen. "For hvad skal jeg så selv have på, jeg er ikke typen som kan lide at gå uden" tilføjede hun med et charmerende smil og blinkede muntert til ham.
"Men du ku nu godt være typen som havde et flot udvalg af dameundertøj, om det så er noget du selv går med kan jeg jo ikke vide" Sagde hun drillende og sendte ham et frækt blik. Hun regnede nu ikke med at han var typen som rendte rundt i dameundertøj i sin fritid, men udfra deres første møde ville det ikke overraske hende hvis han havde fået samlet nogle trofæer, fra alle dem han havde været sammen med. I hendes hoved var han jo lidt en player, men hun havde intet imod det, da hun bare syntes at det var sjovt at være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Let's take a swim - Frederik - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Let's take a swim - Frederik   Let's take a swim - Frederik - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Let's take a swim - Frederik
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Lets talk a bit my love!. ~Arason
» Why are you here? ~Frederik
» And you are? ~Frederik
» Et møde ved vandfaldet - frederik
» Nice too meet you~Frederik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Shadow Falls Akademi :: Shadow Falls-
Gå til: