Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er 1 bruger på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 1 gæst

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
And you are? ~Frederik Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
And you are? ~Frederik Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
And you are? ~Frederik Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
And you are? ~Frederik Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
And you are? ~Frederik Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
And you are? ~Frederik Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
And you are? ~Frederik Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
And you are? ~Frederik Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
And you are? ~Frederik Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Clarice
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Jordan
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Acacia
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Elena
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Holiday
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Klaus
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Arason
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Zafira
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 
Demitri
And you are? ~Frederik Vote_lcapAnd you are? ~Frederik Voting_barAnd you are? ~Frederik Vote_rcap 

 

 And you are? ~Frederik

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 4:18 am

Tid: 14:54
Sted: I spisesalen
Omgivelse: alle som der er der
Vejr: Solskin
Dag: Lørdag
Årstid: Sommer
På:And you are? ~Frederik Esq-01-dobrev-mimp-lg

Hayden sad ved et boerd få sig self det gjorde hun enlig næsten altid.Underligt ikk? men hun var ikke den type som der gider og snakke med folk hun har heller ikke så mange venner.
Men det er hun enlig ret ligeglad med fordi hun skulle altid passe på sig selv hindes forældrer gad hinde ikke fordi de altid syndest hun var lidt specielt men ja det er ju bare soden som Hayden er.
Hun kiggede sig lidt omkring og så på de folk som der sad ved deres bored og snakkede sammen.

//sorry at det er så kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 4:50 am

P: And you are? ~Frederik Tumblr_mgre8iSPVb1s20gh7o1_500 Bare med sort t-shirt indenunder ^^

Frederik havde fået pakket følelserne ned denne gang. en ung dreng stormede ind i kantinen, teknisk set han faldt omkuld. Folk kiggede spørgende på ham, og nogle fnes. Frederik slog dørene op igen, og så på drengen med gyldne øjne. Frederik satte sig på hug foran drengen der rystede. Frederik tog fat i drengens krave, da drengen havde en skjorte på.
"Næste gang du gør det, er du død." Frederiks øjne borede sig ind i drengens. "Forstået?" Frederiks stemme var kølig. Drengen nikkede ivrigt, og stormede ud af kantinen da Frederik havde givet slip på ham.
De fleste i kantinen var helt stille, og så på Frederik med frygt i øjnene. Frederik gik lidt hen imod et ledigt bord.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:10 am

Hayden så på fyren som alle andrer os kiggede på.Men hun var ikke som de andrer hun blev ikke bare sidende. Okay måske ville hun hade gjord det samme med drengen.
Men alligevel syndest hun at det var synd få ham.
Hun besluttede sig så få at gå over til ham fyren. "Hey du der.Hvorfår gjord du det?"
hun kiggede med en meget koldt blik på ham."Kunne du ikke se at det ikke var drengens skyld?" tilføj hun og blev ved med og kigge på ham.Alle andrer kiggede på dem.De viste hvordan hayden var hun sag altid hindes mening og hun ville heller ikke være bange få og dræbe nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:18 am

Frederik satte sig ved et bord alene, og tog skoene op på bordet. Han så dovent på pigen, og hævede et øjnebryn. Han så op og ned af hende. Han grinede lavt, og smilede skævt.
"Søde ven, hvis man skubber til mig mens jeg går hen imod kantinen, så får man altså tæv." Han blinkede drillende til hende, og lukkede øjnene
"Forresten, medmindre du gerne vil have at alle drengene voldtager dig så må du hellere tage noget andet tøj på. Du viser temmelig meget." Han smilede mere drillende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:32 am

Hun rullede med øjnede."Haha vor der du da bare sjovt!!." hun viste allerede nu hun aldrig ville komme til og kunne lide ham på nogen måde. Eller hmm måske enlig kunne hun ju godt lige drenge som der var ligesom hinde...Bad-boy og han var os ligeglad med hvad andrer ville sige det kunne hun allerede rejne ud.
"Men der er ingen som der kunne voltage mig jeg er stærk nok til og kunne dræbe dem..Og jeg må vise så meget som jeg vil!" tilføj hun så og smilede drilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:37 am

Frederik grinede lavt. Han rystede lidt på hovedet af hende. Hans latter var hæs, og charmerende. Han lagde armene over kors. Han hævede et øjnebryn.
"Jeg ved det... Jeg burde være komiker." Han blinkede drillende til hende.
"Hm... Og hvorfor er der så ingen der er stærke nok?" Han løftede hænderne, og grinede igen. "Vis så meget du vil, men nu er du advaret." Han smilede skævt, samt charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:27 am

Hun så på ham og lagde hindes arme over kors.
"Nej jeg tror ikke det ville være godt vis du blev komiker." sag hun rullede med hindes øjne.
"De er ikke stærk nok fordi jeg er den stærkeste her!..Og vis du ikke tror på mig så er det bare synd få dig!" sag hun med en meget koldt stemme. "Jaja men jeg har ikke brug få at du skal advare mig!."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:36 am

Frederik blev ved med at se roligt op på hende, og med hævet øjnebryn. Et vrik med øjnebrynet fik ham til at se hun var vampyr.
"Aha? Det er simpelthen noget du tror?" Han grinede lavt. "Jeg er ligeglad med hvad du tror, søde ven." Han smilede flabet.
"Skal vi vædde med at du ikke er den stærkeste?" Spurgte han flabet, og lagde armene om bag hans nakke. Han lænede sig tilbage, selvom der intet ryglæn var. Han faldt dog ikke ned.
"Uha? Blev man lidt bitchy sur?" Han smilede drillende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:08 am

"Få min skyld kan vi godt vædde jeg vinder aligevel.!" sag hun drillende og smilede lidt flabet.
Hun kiggede på ham og hindes stemme blev koldt igen.
"Jeg er ikke bitchy sur!.Sig det en gang til og du kommer til og have et stort problem!"
hindes øjne var ved og blive sort det gjorde de altid når hun var sur eller når hun ville
dræbe eller drikke fra nogen mennesker.Nu skulle han bare passe på hvad han sag ellers
ville det måske gå galt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:19 am

"Aha? Så det tror du?" Han hævede et øjnebryn. "Hvad skal vi vædde om?"
Han grinede kærligt over det hun sagde, og nikkede langsomt.
Det var tydeligt han ikke kunne tage hende alvorlig.
"Er du lidt kvindesur?" Han løftede igen hænderne, og smilede skævt, samt drillende. "Og hvilke problemer vil det så være?" Han blinkede frækt til hende. "Får jeg smæk?" Et frækt smil spillede om hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:38 am

"Vi kan vædde om alt det du vil" sag hun drilende og kigge på ham.
"Jeg er ikke sur overhoved!.." hun rullede med øjnene og smilede lidt,
"Ja så får du smæk lille pus!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:44 am

"Hm.. Jeg ved ikke om hvad jeg vil vædde med?" Han hævede et øjnebryn.
"Aha? Sikker på det?" Han grinede lavt.
"Frækt. Hvornår får jeg det?" Han blinkede igen frækt til hende.
Ja, han elskede at flirte. Sådan var han.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:57 am

"Hm det kan vi ju så finde ud af"
"Jaa jeg er helt sikker på det" sag hun smilende.
"Jamen hvorfår du får det det må vi lige se." hun smilede lidt frækt til ham.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 8:07 am

Frederik rejste sig op, og gik lidt hen imod hende.
"Hvordan ønsker den smukke jomfru," han lagde tryk på 'jomfru' for at drille hende. "Så at vi skal finde ud af det?" Han smilede drillende.
"Så er det afgjort." Han grinede lavt.
"Kan jeg få det ved at være for forførende?" HAn smilede en anelse forførende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:59 pm

Hun hæv et øjnbrun og kiggede på ham.
"Jomfru?..Mener du virklig det?." hun rullede med øjnene.
"Hmm det kan vi lige snakke om hvornår du får dit smæk." hun smilede frækt og blinkede til ham.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:57 pm

Frederik slog en hæs og charmerende latter op.
"Ja, selvfølgelig mener jeg det." Han blinkede drillende til hende. "Om du tør vise mig du ikke er jomfru... Ja, det må du jo selv finde ud af om du tør." Hviskede han forførende ved hendes øre da han stod bag hende.
"Hm... Bare kom an." Han begyndte at gå ud af kantinen med et drillende og forførende smil.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:40 am

Hun smilede lidt.."Jeg tør da godt og vise dig at jeg ikke er Jonfru mere!!." sag hun drilende og smilede frækt til ham.
hun rullede lidt med øjnende og smilede imens."Fint jeg kommer bare nu så!."
hun gik bare efter ham og smilede."Hvor er det lige du skal hend lille pus va?"
hun fnisede lidt og smilede drilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 6:56 am

Frederik hævede flabet et øjnebryn. Han kærtegnede kort hendes hofter, inden han gik mod udgangen. "Du kommer bare." Han smilede skævt, og åbnede døren ud til skolen.
Han så på hende over skulderen. "Udenfor." Svarede han kort, og drillende.
Han stoppede op noget væk fra skolen.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 7:54 am

Hun smilede til ham og gik til ham.
"Hvorfår vil du udenfor? Du kan da os bare komme med i min hytte."
sag hun drilende og hviskede det i hans øre da hun stoed ved ham.
"Eller hvem hved måske har du en bedrer idee." hun smilede frækt og så på ham.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:00 am

Frederik smilede skævt, og en anelse forførende. Han så på hende.
"Det er forbudt i hytterne..." Et forførende glimt var i hans øjne.
Han så på hende, og grinede lavt.
"Hvad med at blive taget hårdt op af et træ?" Han så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:06 am

Hun smilede og lejede lidt med den trøje han havde på.
"Jamen det er da lige meget vi bryder da bare reglerne"
hun blinkede til ham og smilede frækt.Så fnisede hun lidt.
"Hmm jamen det lyder da heller ikke så dårligt." hun så på ham
og smilede en smule forførende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:26 am

Frederik så lidt over hendes hoved inden han så på hende igen.
"Du er vidst en regelbryder?" Han grinede lavt.
Han smilede skævt.
"Pigen vælger." Sagde han charmerende.
Han så lidt over hendes hoved som om han kedede sig.
Tilbage til toppen Go down
Elena
Elev
Elev
Elena


Antal indlæg : 22
Join date : 18/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:41 am

Hun nikkede.
"Ja jeg bryder altid reglerne."
hun smilede og kigge op til ham.
"Jamen jeg vil ikke vaelge det skal du!." hun smilede drilende
men blev lidt iriteret over at han altid kiggede over hindes hoved.
"Keder du dig eller soden noget?Siden du bare kigger vaek helle tiden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeLør Mar 23, 2013 8:45 am

Frederik smilede skævt. Han lagde armene over kors, og dermed afstand mellem dem. Det var skam med vilje. Han elskede at irritere piger.
"Nah." Han trak på den ene kulder.
Han blev ved med at se over hendes hoved.
"Ja. Jeg keder mig." Han så sig over skulderen. "Hm... Jeg burde måske gå ind igen... Der er måske nogle andre spændende piger."
Tilbage til toppen Go down
Holiday
Lærer
Lærer
Holiday


Antal indlæg : 21
Join date : 24/03/13

And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 8:48 pm

//For det første må jeg bede jer begge om at skrive lidt mere i emnerne, især dig, Elena, prøv at skrive hvilke tanker din karakter gør sig, ikke bare hvad hun siger. Og så bryder jeg ind, da der jo snart bliver brudt nogle regler, på den måde jeg kan se det på.
Og Elena, det her er i Shadow Falls universet, ikke i The Vampire Diaries, hendes øjne kan ikke blive mørke eller blodårerne under øjnene bliver mørke. De bliver gyldne. Og her i lejren dræber man ikke andre//

Holiday kom gående imod spisesalen og blev opmærksom på lidt larm, nærmest et skænderi, og et lille suk forlod hendes læber da hun med nogle hurtige og lette skridt gik over imod larmen og så de to unge vampyrer. Frederik og Elena. Hun kendte alle sine elever, kunne deres navne og kendte lidt til deres fortid. Og vidste godt, at de begge havde haft en mere problematisk barndom. Hun stoppede op nogle meter fra dem. "Elena, Frederik, er der problemer?" spurgte hun imens hendes blide løvgrønne øjne betragtede dem opmærksomt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





And you are? ~Frederik Empty
IndlægEmne: Sv: And you are? ~Frederik   And you are? ~Frederik Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
And you are? ~Frederik
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Why are you here? ~Frederik
» Let's take a swim - Frederik
» Et møde ved vandfaldet - frederik
» Nice too meet you~Frederik

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Shadow Falls Akademi :: Spisesalen-
Gå til: