Shadow Falls
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Har du altid følt dig anderledes? Følt, at du ikke rigtig hører til i det liv du lever? Jamen, det er der jo en grund til. Velkommen til Shadow Falls!
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Hvem er på nu
Der er i alt 2 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 2 gæster

Ingen

Flest brugere online på samme tid var 23, Tors Jun 04, 2020 7:57 pm
Bloddonering
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette
Vampyrer drikker ikke direkte fra mennesker da det kan medføre en ufrivillig forvandling, som dog sker sjælden, og død. De fleste dør efter at være blevet bidt af en vampyr. Det er en ud af en million som bliver forvandlet. Alle vampyrer er født med virussen.
Men i hvert fald, vampyrer får normalt deres blod fra deres bofæller. Alle hytter har en kanyle og flere tomme blodposer, og en …

Kommentarer: 0
Seneste emner
» Velkommen til Liars & Thieves.
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Apr 20, 2014 10:39 pm af Gæst

» Reklame - Fortress
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Jun 24, 2013 9:18 am af Gæst

» Deploratus - En verden der aldrig bliver den samme
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeFre Maj 31, 2013 12:04 am af Gæst

» I'm here to seek the truth, not to hear what you actually says
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeTors Maj 09, 2013 4:58 am af Nathan

» Hello again ~ Lissette
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeFre Apr 05, 2013 7:45 am af Gæst

» Fravær!
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeTors Apr 04, 2013 7:20 am af Gæst

» Søgning af emner
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:31 am af Clarice

» Let's take a swim - Frederik
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeOns Apr 03, 2013 2:30 am af Clarice

» Bloddonering
Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeTirs Apr 02, 2013 9:24 pm af Lissette

Top posting users this week
Ingen bruger
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger
Mest aktive brugere
Lissette
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Clarice
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Jordan
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Acacia
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Elena
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Holiday
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Klaus
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Arason
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Zafira
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 
Demitri
Lets talk a bit my love!. ~Arason Vote_lcapLets talk a bit my love!. ~Arason Voting_barLets talk a bit my love!. ~Arason Vote_rcap 

 

 Lets talk a bit my love!. ~Arason

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:18 am

Tid: 18:52
Sted: I Acacias Hytte
Omgivelser: alt det som der er i en hytte Very Happy
Vejr: det er ved og blive mørk
Dag: Lørdag
Årstid: Sommer
Påklædning:http: http://images6.fanpop.com/image/photos/32700000/aka-Lucy-Hale-lucy-hale-32762205-500-679.jpg



Acacia satte sig på hindes seng og tænte få Tvet.Hun så en film som hun ikke hade set før.Men Johnny Deep var med i den film så filmen skulle nok være godt. men efter noget tid kedte hun sig. Hun kigge helletiden på hindes ur.*Hvornår kommer han endlig over* tænkte hun. Hun skulle nemlig have besøg af hindes kæreste Arason. Hun smilede lidt få sig selv men blev os lidt suer da hun kiggede på hindes ur igen fordi hun kunne se at han kom fåsent..Igen!! I de sidste dag kom han altid fåsent men han sag aldrig hvorfår.Hun troed at han måske had en anden men nej..nej det kunne det ikke være de har kend hinanden i rigitg lang tid og har også været sammen i lang tid så nej han had ikke en anden så det måtte være noget andet.. Imens hun ventede på at han ville komme til hinde tænkte hun igen over hvad det kunne være hvorfår han altid kommer så sent.




Sidst rettet af Acacia Søn Mar 17, 2013 9:44 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:39 am

Arason gik over mod hans kærste acacias hytte han sukke grunden til han kom for sent var fordi han havde en masede humørsviniger i de seneste dage han sukket og gik vidre han havde lavet lidt pakure imens han hoppet vidre han havde også købt en halskæde til hende mens han selv havde overvejet om det var nok men det håbet han inderliget han gik vidre og smilte for sig selv til han så hendes hytte han begynde og liste ind af døren han ville komme og ligge halskæden over hende mens hun havde lukket øjne han smilte og listede ind der hvor hun sad og så film bagefter var han bage hende og holde hans hænder for hendes øjne "gæt hvem det er"sgade han drilende
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:49 am

Acacia sad bare og så filmen vider, intil der var nogen som der holde sinde hænder for hendes øjne.Hun begynde og smile da hun kunne høre på stemmen hvem det var. "Hmm lad mig gætte det er ham drengen som der kommer få sent igen..og det til vores måneds dag" sag hun og sukkede lidt.Så tog hun hans hænder væk og kiggede på ham med et lille smil på læberne."Vil du ikke snart fortælle mig hvorfår du altid kommer så sent?." Hun ville bare så gerne vide hvad der var galt.Om det var hinde som der gjorde noget forkert eller om det var noget helt andet.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 9:58 am

han stod og trippet lidt "ja alleså jeg har haft lidt humør svinger og ledte efter den perfekt gave til dig og har virklige prøvet og finde den perfekt gave til dig så du kunne vide hvor meget du betyde for mig men det har været svært og har frusterte mig" han sukkket men fandt så halskæden frem i det han sætte sig ved siden af hende han håbet inderliget hun ville kunne lige den ha den på fandt den frem og viste hende den så "øm ja de måndes gave vil du ha hjælpe til og tag den på og det er det der har bekymret mig om du ville kunne lige den og mine humørsvinger" han smilte og viste hende den det var en halskæde med et hjerte lavet ud af røde smagarde
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:10 am

Hun smilede og gav ham et kyss."Det kunne du godt havde sagt noget før!.Jeg troed noget helt andet!.Jeg troed at du måske havde en anden"sag hun og sukkede lidt..Men et smile stort kom frem i hinde igen da hun så på halskælden som han havde købt til hinde."Wow denn er virklig flot!..Jeg elsker denn!." sag hun og vende sig soden om at han kunne give hinde halskæden på."Jeg tror jeg aldrig tag den af igen nor jeg en gang har denn på." Hun var virklig lykkelig lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:22 am

han smilte og begynde og sætte den på hende han smilte til hende han var glad for at hun forstod ham alle andre han havde haft betød ikke noget for ham han havde kun hende i tænkerne og ikke andre han smilte til hende og træk sig så væk "færdig hva sigde du selv" lød det spændt fra ham imens han smilte til hende han nikket til hende anerkende og vente på hvad hun ville svare ham han var meget nærvøse over det om hun ville kunne lige det
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:30 am

Hun smilede og gik til hindes spejl som hun hade hængende ved siden af hindes seng.Hun kigged på sig self også på halskæden.Hun smilede stort,vente sig om og kiggede på ham."Jeg elsker denn!!Denn er perfekt!!" sag hun og blev ved med og smile. Så gik hun til ham igen hab kysse ham igen."Jeg elsker dig" hviskede hun smilende imens deres ansigtiger var meget tæt på hinanden.Hun kiggede ham i øjnene og blev helt væk hun ville bare være med ham nu, og hun ville aldrig have en anden.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:44 am

han vente nærvøst på hvordan hun ville reagere han smilte da hun kom tilbage og sagde den var perfekt han smilte og rode sig selv lidt i håret og da hun kom tæt på ham smilte han og gengælde kyset han elskede hende kun hende han kunne ikke se en verden for sig uden hende han smilte flabet og kyssede hende gengældene imens han lagde hans pande mod hendes imens han smilte og kiget ind i hendes smukke øjne brune øjne sjovt de begge havde brune øjne men hende her ville han ha børn med han smilte stadig til hende
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 10:55 am

Hun blev bare ved med og smile og se i hans øjne.Hun kunne allerede se det få hinde. Hun ville have børn med ham og de ville blive gift en dag.Okay måske tænker hun lidt få meget frem i tiden men soden var det bare som hun tænkte lige nu. Hun smilede vider og kiggede på ham."Hvad skal vi så lave nu?" sag hun og smilede lidt drilende.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 11:00 am

han træk på skulderne "ved jeg ikke måske se en film" sagde han smilende og tænket på
hende han kiget sig omkring da han kunne se han havde forstyret hende "måske skulle du sætte dig til og se en film det ser ud til jeg forstyrert dig" sagde han smilende og kiget på det kors der hang på ham det var jo hans halskæde han sukket og kiget på hende "eller vi kunne se pirat of the carabian" sagde han med et stort smil han kunne huske at det var en af deres film men de havde hvis også en måndesdag film som han ikke kunne huske hvad der hedde han sukket og smilte bare til hende igen
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeSøn Mar 17, 2013 11:06 am

Hun fnisede lidt."Du forstyrede mig ikke. Filmen var ikke special godt." hun tænkte kort over hvilken film det var som de altid så også kunne hun huske det." Nej vi skal se Valtines Day!." Hun smilede stort det var ikke kun hindes ynglings film det var os den film som de så ved deres første Date. Ja ders første date. det kan hun godt huske hun var enlig en meget sjovt dag og date. hun kiggede på ham igen og smilede bare.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 1:49 am

han grinte da hun sagde hvilken film det var "når det var den oh gud" sagde han drilende
imens han nikket til hende "skal vi sætte den på nu og sætte os i din seng"sagde han smilende og kiget på hende han smilte og kyssede hende igen og lod deres kroppe mødes imens han smilte et gavtyvagtiget smil imens han kiget hende i øjne og og lagde hans øjne så han stiret hende i øjne imens han elskede hende af hele hans hjerte og de var begge varulve han smilte
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 3:09 am

Hun smilede."Jaa det kan vi godt gøre." hun gengælde hans kys og smile stort imens de kyssede med hinanden. Hun fnisede da hun så at han stirede hinde i øjnende.
"Er min øjne så flot at du stier soden?" sag hun og smilede bare. hvor hun dog syndest at han
var sød når han gjord det. Hun elskede ham såå meget der ville aldrig være en anden få hinde.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 3:40 am

han grinte og kunne ikke lade være med og prøve og ligge hende ned men det ville garangtert inde med at hun vende dem om men han kunne ikke lade være det var nok ulven der talte i ham da han forsøgte og vælte hende så han lå øverst men det inden med at han trilede af og lande på den anden side af hende så hun kunne ligge sig på ham han var meget i ulve humør idag han smilte flabet til hende på en drilende måde
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 4:08 am

Hun grinede lidt da han ville ligge hinde ned. Selvom han var et år ældrer var hun den stærkeste af de to.Hun kigge til ham og smilede.Så ligge hun sig på ham og kiggede ham i øjnene."Tror du virklig du er stærker end mig?" sag hun drilende og kyssede ham kort.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 4:21 am

han nikket "ja jeg mener jeg er stærke ende dig" sagde han drilende og smilte til hende frækt til hende og gengælde kyset på hende imens han kiget hende i øjne igen han bliv lidt flov over han altid kiget i hendes øjne men der var bare noget ved det han smilte flabet "skal alfahun ikke sætte alfahane på plads" sagde han frækt og flabet imens han kiget hende i øjne imens han tænket på hende han kunne mærke hende mod ham hun var den stærkst og domindrne af dem
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 4:34 am

"nej du er alså ikke stærker end mig." sag hun drilende og kiggede på ham.
hun fnisede en lille smule fordi han kiggede hinde igen i øjnene men det var
hun ligeglad med hun elskede det men hun vist ikke lige helt hvorfår hun gjorde det.
"Jamen alfa hun har da alledere sættet alfa han på plads.Eller har hun?" sag hun og smilede frækt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:16 am

han ryste på hovedet og smilte frækt igen "næ du har bare lagt mig ned" sagde han drilende imens han kiget på hende og smilte flabet og frækt imens han kysede hende igen"tror nu det er mig"sagde han flabet og kiget drilende på hende imens han smilte frækt for at se om hun var med på at gå imod reglerne han smilte smilte stadig frækt til hende og lagde hans hovede til siden
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 5:23 am

Hun smilede drilende og gengælde hans kys."Nej det er ikke dig det er mig" hun smilede og bed sig kort på underlæben. Hun var ikke helt sikker.Hun ville så gerne bryde reglerne men vis hun gjorde det hvad ville der så ske?. Måske skulle hun hjem til hindes bror og det gad hun overhoved ikke.
Men nu var hun alså ligeglad de havde månedsdag så de må fandme gøre det som de har lyst til. Hun kyssede ham blidt og smilede.


Sidst rettet af Acacia Man Mar 18, 2013 6:10 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:04 am

han smilte frækt til hende og begynde med og forsøge og fjerne hans trøje men hold da
kæft det var svært han blive ved med og vride for at se om han kunnne få den af imens han prøvede og få hendes af også han smilte frækt og flabet til hende imens han kysede vidre han elskede hende virklige og det var deres måndes dag så han ville skide på reglerne imens han kiget på hende og på hendes smukke krop hun var så lækker
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:16 am

hun fnisede lidt imens de kyssede.hun syndest det så ret sjovt ud hvordan han prøvede og få deres trøjer af. så løsnede hun sig fra ham og tog selv hindes trøje af og bagefter hans.
Hun kiggede på ham og smilede frækt. Så kyssede hun ham igen og smilede drilende imens.
Nu håber hun bare ikke at der er nogen andrer som der kommer og ser dem men det vil der nok ikke de er allesammen væk. men vis Rogue eller Hayden ville komme ville de ikke sige noget fordi alle 3 var meget god veninder.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:28 am

han smilte flabet til hende og begynde og kysse mere ivriget og lagde hans hænder og nussde hende på hendes mave mens han elskede det her han kyssede hende mere ivriget og kærtegne hendes mens han fumlte med og åbne hendes bh han kyssede stadig hende og smilte stadig drilende og flabet til hende han elskede hende han ville ha børn med hende og alt det andet imens han stadig fumlte med hendes bh
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 6:51 am

Hun smilede imens de kyssede med hinande.Så hjalp hun ham med og få hindes bh af og smit denn bare væk så den bare landt et landet sted. Hun fnisede lidt og så på ham.Så kyssede hun ham igen og denne gang med tunge.
hun lade deres tunger leje med hinde og smilede imens.
Tilbage til toppen Go down
Arason
Alfahan
Alfahan
Arason


Antal indlæg : 17
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:11 am

han stønnede og lege med hans tunge med hendes og gav små støn fra sig imens han begynde og kærtegne hendes overkrop han elskede hende virklige han stønde og kærtegnet hende stadig imens han kiget ind i hendes smukke brune øjne han begynde også og lege med hendes hår imens han smilte drilende og kyssede stadig med hende han elskede hende
Tilbage til toppen Go down
Acacia
Alfahun
Alfahun
Acacia


Antal indlæg : 33
Join date : 17/03/13

Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitimeMan Mar 18, 2013 7:31 am

Hun begynde og støne en smule da han begynde og kæretegne hendes overkrop.
Hun løsnede sig fra ham og smilede.
Så begynde hun og kysse hans hals og kørte med en hånd hans overkrop op og ned.
hun elskede ham så meget at hun ikke ville have at dette øjeblick nogensinde skulle stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lets talk a bit my love!. ~Arason Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk a bit my love!. ~Arason   Lets talk a bit my love!. ~Arason Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lets talk a bit my love!. ~Arason
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» A Rainy Day - Arason
» Hellow wanna talk?~Clarice

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Shadow Falls :: Shadow Falls Akademi :: Elevernes hytter-
Gå til: